Dagens synder, eller några av dem iallafall.. ; )

Hur lätt är det inte att hamna tillbaka i de gamla fotspåren. Det går av gammal vanan, utan att man ens tänker på det. Jag satt tidigare idag och läste bloggar, Träningsbloggar =) På bordet låg en öppnad chokladkaka från igår när syrran o hennes kille var här… Apelsinkrokant, inte en favorit men jag tänker att jag kan smaka en ruta bara för att smaka.. =) Och Oj vad gott =)  Utan att ens tänka eller reflektera över det bryter jag två rutor till och mumsar i mig, och sen går det bara av farten… Försvinnande gott i dess rätta sammanhang.. ; )

Nästan läskigt hur man (=jag!) kan mumsa i mig utan att ens tänka på det. Jag har verkligen problem med att stanna vid en eller två godbitar.. Har jag väl börjat är det omöjligt att sluta.. som att försöka stoppa ett skenande tåg.. *tut, tut*

Hur om helst har det mumsat massa gott idag =) Middagen hade inte ett uns Nyttighet eller grönsaker i sig – men gott och njutningfullt var det =P Lurvisar (schnitzel) pommes och massa bea-sås =) Skrutt åt så det stod härliga till , och sunkmamman med =P

Glömt att visa gårdagens marknadsfynd:

Blåbärssylt, Biscotti-skorpor och chokladbollar =)

Dags att sova och ladda för en Mardrömsdag på jobbet =S Varit borta två dagar under den stressigaste perioden… det kan bara bli K A O S… Men men, thats my job! Och tydligen ska det ju inte vara så långt till jul nu… , )

2 reaktioner på ”syndiga söndag

  1. Låt dig ha en svackdag då och då, Låt dom bara inte bli för många. Vet hur lätt det är. Kom igen nu. Du och jag! Nu kör vi nyårslöftet att må så bra vi båda kan!

Lämna en kommentar